maanantai 12. elokuuta 2013

Lankahyllly! :)

Edellisissä raskauksissa sitä ei näkynyt mutta nyt se on vissiin iskenyt! Keski-raskauden energisyys ja pesän tekovietti! :) Eli kämpässä lähti mööpelit kiertoon! Tiistaina kannettiin miehen kanssa sohvia, sänkyjä, kirjahyllyjä, satoja kirjoja, yms... yms... Sisällä oli 26 astetta lämmintä! Tarkesi kuulkaas! Ja täytyy sanoa seuraavana aamuna kun sängystä nousin niin tuntui kyllä! :P

Nyt mulla on omasta mielestäni aivan täydellinen olohuone! Kuvat kertokoon etenkin miksi! :D




Mä sain langoilleni oman kodin! Täytyy sanoa että hyllyä valitessani ja vielä sitä kootessani luulin että siihen jää runsaasti tilaa! :O Laitoin langat nyt väreittäin, olihan ne voinut lajeittaan materiaalin tai käyttötarkoituksen mukaankin. Mutta nämä se mua eniten houkutti, väreitään järjestellä.

Loma on nyt puolessa välissä ja olo on kyllä ihanan rentoutunut. Eka viikko meni tyttöjen kanssa uimassa, vanhempi oli vesileikkikoulussa ja mulla ja nuoremmalla oli ihan omat leikit! Tokalla viikolla maanantaina käytiin Kemissä, tapaamassa anoppia ja isomummua, tiistaista torstaihin menikin sitten siivotessa ja paikkoja järjestäessä!  Sitten olen kerinnyt neulomaankin, jopa itelleni!

"Pitsisukat" ihanasta Heritagen Cascade hand painted-langasta, lankaa oli tosi ihana neuloa, yksi solmu siellä kyllä oli joka vähän ärsytti. On kuitenkin melko tyyristä lankaa! Mutta mulla on tätä vielä lisääkin ja yhdestä vyyhdistä olisi tarkoitus tehdä vauvalle jotain ja on ihanaa merinovillan ja nylonin sekoitusta, pehmeää!
Lapset nauttii olostaan kotona, nuoremipikin on oppinut ite kiipeämään keinuun! Tänään lähdetään tyttöjen kanssa kokeilemaan baletti tunteja! Pääsivät samaan ryhmään, katotaan tykkäävätkö!
Huomenna on ohjelmassa 4vee neuvola, loppuviikosta lastenvaatekutsut, ja sunnuntaina tulee ihania ihmisiä kylään ja kummipoika <3

-Suvi- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti