keskiviikko 28. elokuuta 2013

Vaatteita ja valitusta.

Mä olen aivan järkyttävän väsynyt :( Aloitetaan heti tämä valitus, niin jos joku ei halua lukea voi lopettaa heti ;)
Työt siis alkoi maanantaina ja on aivan uskomattoman rankkaa. Työ on ollut tällä viikolla vielä muuta kuin normaalisti. Ensi viikolla sitten on onneksi jo "oma-paikka" auki niin ehkä sitten on helpompaa. Tosin  viime syksynä päivät oli aivan mielettömän kiireisiä...
Ja elämää ei tietenkään helpota se että tässä toissa yönä menin nukkumaan 22:30 ja heräsin 05:15, välissä kävin peittelemässä riiviöi... eiku tyttöjä klo 23:45, 00:15, 02:37, 04:00 sekä 05:00...
Ja eilinen oli vielä baletti päivä ja nekään ei ole ihan helppoja meidän perheessä....
1. Töistä päästyäni haen auton miehen työpaikalta kahden kilometrin päästä
2. Ajan päiväkodille (n.25km) ja mennään tyttöjen kanssa kotiin n. tunniksi
3. Ajetaan kaupunkiin( siis se 25km) balettiin
4. Baletin jälkeen ajetaan Isin työpaikalle, isille auto ja avaimet.
5. Tyttöjen kanssa kävellään bussipysäkille (Lue: tytöt istuu tuplarattaissa ja äiti työntää) matkaa n. 1,5km
6. Bussilla kotiin
7. kotona n. klo 20:00
Aika sairasta... No ehkä se sitten vähän helpottuu kun työt loppuu!

Mutta mutta... jotain vähän kivempää eli lastenvaatteita!! Mä olen vähän järkyttynyt käytöksestäni ja muistuttelinkin etten koskaan hanki neljättä lasta ;) Esikoisen kohdalla en ollut ollenkaan niin tarkka vaatteitten kanssa, toisen kohdalla lastenvaate-riippuvuus alkoi heräillä. Ja nyt näyttää siltä ettei loppua ole!
Eli hankintoja on vauvalle tehty. Mä en ottanut äitiyspakkausta, koska koin etten sitä tarvitse ja itseni tuntien tiedän että vaatteet olisi voinut jäädä jopa käyttämättä. Mä aion nyt satsata pojan vaatteissa laatuun enkä määrään. Aiotaan käyttää kestovaippoja ja tämän kokoisessa perheessa pesukone saa muutenkin käydä joka toinen päivä! Joten uskon että aika vähällä vaatemäärällä selvitään! Esimerkiksi olen ajatellut että n. 7-10 vaatekertaa tarvitaan esimerkiksi koossa 62/68, toki sitten varmasti joitain tulee lahjaksi. Onhan sekin faktaa että puklailevan vauvan vaatteet alkavat aika nopeesti haista ja saattaahan se vaippakin päästää jotain läpi! Tulee varmasti päiviä että vaatteet saa vaihtaa useasti ja vähän laskeskellenkin! :) Mutta sittenhän sen näkee kuinka tämä onnistuu!

Pari viikkoa sitten mulla oli NOSH organicsin kotikutsut. Noshin syys/talvi mallisto oli mielestäni hurmaava! Tässä siihen linkki Vaatteet oli ihanan värisiä ja fiksusti suunniteltu, oih ja voih!
Mun oli saatava seuraavat vaatteet
Pojalle:
Kuosi oli hauska, lapsuuden kodissani on ollut mäyris, jos mukavia muistoja. Ja ennenkaikkea tuo väri, sahrami! Voi nam! Ja mä kuitenkin olen väittänyt etten tykkää maustemaisista ja maanläheisistä väreistä! Pitkät resoorit luo käyttöikää ja uskon että tälläon todella pitkä käyttöikä! Tumma tausta nyt ei oikein imartele kuvaa, siksi taitoin nuo resoorit näkyville, en jaksanu vaihtaa kuvauspaikkaa ;)
Tytöille

Nämä sydäntaskutunikat oli ihanat, ja meillähän oli entuudestaan nuo velourlegginssit, niin ei selittelyä tarvittu! Kiva saada tytöille jonkin muunkin värisiä vaatteita kuin niitä pinkkejä! :)

Sen lisäksi olen Noshilta ostanut vauvalle
 Näiden housujen kaveriksi toivon löytäväni Noshin ruskea/oranssin elefantti bodyn. Niitä on vielä nettikaupassakin mutta harkitsen jos saan ostettua käytettynä.
 Mä vaan tykkään elefanteista! Nuo Noshin housut ostin FB:n NOSH kirppikseltä, olivat käyttämättömät!
Ja tämän bodyn olen jo ostanut mutta ei ole vielä tullut, sopii hyvin sekä sinisten että noitten ruskeiden housujen kanssa!

Noshin bodyja aion suosia ehdottomasti niiden pitkän käyttöiän takia! Pitkät resoorit ja tuplanepparit haaroissa luovat käyttöikää ja noi nepparit helpottaa myös kestovaippojen käyttöä! :)

Tässä kutsujen tarjottavia




Sitten viime viikon sunnuntaina emännöin Me&i-kutsuja, sieltä olin jo ottanut varaslähdön heti malliston ilmestymispäivänä ja vauva on saanut tämän asun!


En mä nyt niin karavaanareittin ystävä ole mutta näitten housujen väri oli niin ihana! En voinut (enkä halunnut) vastustaa!

Tytöt sai nämä
Tytöt valitsi sitten kutsuilta mekot jotka halusivat ja nuoremman valinnan saatoin arvata! Se oli pienoinen yllätys että vanhempi valitsi saman! Äidillehän se tietenkin sopi paremmin kuin hyvin ;)
Nämä on siis tulossa! Ja siihen sopivat vaaleanruskeat velourlegginssit!

Sitten mä myös hurahdin viimeviikon loppuna vietettyyn vaatteiden yöhön ja "tarvitsin"
Silverjunglen turkisvuorinen vauvahaalari, vaaleansininen, babycord-sametti päällys. koko 74/80! Haalarin lähtöhinta oli 50€ ja mä sain sen parilla kympillä!
Egg Kids body, koossa 50/56cm. Bodyn oikea hinta oli yli 20€ ja sain sen alle kympillä :) Tässä mua niin ihastutti tuo kuva ja jos vauva on jo jouluksi "pihalla" niin sopiihan tämä väriltään loistavasti meininkeihin! :)

Lankojakin toi posti lisää tuolta etelä-pohjanmaalta

Emännän karvakorva on löytänyt hienon istumapaikan <3 <3

-Suvi-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti