sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Laukku!

Jee! Mä sain sen tehtyä ja siitä tuli jopa parempi kuin uskalsin odottaa! En siis ole todellakaan mikään huippuompelija! Kuvat kertokoon...



Eli mä "noudatin" tässä juuri sitä "kadonnutta" ohjetta paitsi että... Suurensin tai syvensin kassia ja sivukappaleen tein ihan villisti. Sen mukaan kuinka kangasta oli. En myöskään ymmärtänyt ohjeita joten sitten vaan sävelsin ;) Kassin hihna kulkee siis vapaasti tuolla laukun reunassa, siitä sitä kivasti rypytettyäkin, laukkuun pitää laittaa joku sulkemismekanismi, neppari varmaan, mutta nyt ei sellaista ollut joten se täytyy siihen säätää myöhemmin!

Voi että mutta olen kyllä ylpeä itestäni :) Ihan mahtava kesälaukku mulla :) Ja sopivan kokoinen, sillä mulla on kassissa aina paljon tavaraa, yleensä jokin keskeneräinen neuletyö, kirja ja vaippoja normaaleitten rahapussien, hygieniatarvikkeitten lisäksi! :D

Muuten tämä viikonloppu sujuikin paremmin kuin edellinen lauantaina tehtiin ruokaa yhdessä ja käytiin synttäreillä, leivoin pitsaa, ja perinteiseen lauantai menoon saunottiin ;)




Sunnuntaina sitten päästiin sinne elokuviin :) Rölli ja kultainen avain oli hyvä. Lapset, nuorempikin, jaksoi koko leffan ajan keskittyä. Nuoremmalle elokuva oli ensimmäinen kerta ja olikin niin innoissaan aluksi että ajattelin että tippuu tuolilta :D Kiljui ja taputti, Lucinda aina taputtaa kun on innoissaan tai samaa mieltä :) Hassu tapa! Itse en pidä yhtään Leppilammesta joten se vähän ärsytti mutta oli sentään siedettävämmän näköinen kuin yleensä ;). Elokuva oli kiva ja sopivasti jännä satu, ehkä parhaiten uppoaa 3-8 vuotiaille.
-Suvi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti